joi, 24 septembrie 2009

In fiecare zi, primim mesaje asemanatoare, va multumim domnule lt.cdor (r) Badin!

----- Weitergeleitete Mail ----
Von: Badin Nicusor
An: sindicatulcmd@yahoo.de
Gesendet: Donnerstag, den 24. September 2009, 10:00:07 Uhr
Betreff: Inscriere


Ma numesc Bădin Nicuşor, am 47 de ani şi sunt lt.cdor.(av.) in rezerva, militar disponibilizat şi pensionat anticipat in anul ianuarie 2007. Din aprilie 2007 lucrez in administratia publica (primaria unei comune), avand functia de sef serviciu voluntar pentru situatii de urgenta. Sincer sa fiu, pana acum nu am avut informatii despre existenta acestui sindicat. Probabil ca noi romanii, ca sa strangem randurile ne trebuie cate un necaz.... .
Prin prezentul mesaj solicit preaderarea mea la acest sindicat. Marturisesc ca mi se pare ciudat acest lucru datorita faptului ca noi militarii nu l-am putut face de-a lungul carierei. Astept formulare, precizari. etc..